Pages

4 Nisan 2012 Çarşamba

"Ultimate Spider-Man" Tanıtım

Geçen Sene Disney'den Gelen "Yeni Spider-Man" Dizisi Sipariş Etmesi İle Başladı Her şey. "Ben 10" ve "Generator Rex" Gibi Harika Dizilere İmza Atmış "Man of Action" Grubunun Yapımcılığını Yaptığı Yeni Örümcek Adam Serisi 1 Nisandan İzleyicilerin Karşısına Çıktı. Naçizane Bende Hemen İlk Bölümü İzledim ve Gözlemlerimi Sizinle Paylaşmak İstiyorum.
Yeni Seride İlk Gözlemlediğim Olay Tabiki Çizimler ve Tasarımlar Oldu. "Spectacular Spider-Man" Çizimlerinden Sonra Daha İyi Bir Tasarım İle Yep Yeni Bir Spider-Man Çıkmış Karşımıza. Spider-Man Dendiğinde Akla Gelen Tüm İsimler Dizimizde Mevcut. Dizide Gözlemlediğim Olay Fazla Alaycı Bir Spider-Man'le Karşı Karşıyayız, 1994 Yapımı Spider-Man Dizisinden Sonra üzgün Bir Spider-Man Dizisi Yapılamamıştı İlk Bölümde Bu Yeni Spider-Man'de Bir Umut Işığı Gördüm Diye Bilirim. Dizi'de Bildiğimiz Örümcek Adam Kötülerle SAvaşırken Birden Tepede S.H.I.E.L.D. Gemlisi Belirir ve Tabii Nick Fury, Nick Fury Örümcek Adamı S.H.I.E.L.D Grubuna Katılmasını İster Örümcek Adam İse Düşüneceğini Söyler ve Bölümün Sonunda Kabul Ederde ve Sanıyorum İlerki Bölümlerde  The Avengers: Earth's Mightiest Heroes Dizisindeki Karakterlerle Bir Araya Gelebilir.



Gelelim Karaketlere Kaliteli Bir Diziye Kaliteli İsimler Görüyoruz. Nickelodeon'un Gençlik Dizisi Olan "Drake & Josh"'un Başrollü Olan "Drake Bell" Spider-Man Olarak Karşımıza Çıkıyor. Ben Gayet Uyumlu Buldu İyi Olmuş.
Spider-Man'den Nefret Eden Daily Bugle'ın Sahibi Olan "J. Jonah Jameson"ı İlk Üçlemede Yine Aynı Karakterini Seslendirmiş. Film Serisini Sevenler Bu Karakterden Gayet Memnun Kalıcaklar.
Peter'ın Biricik Aşkı Olan M.J. (Mary Jane Watson)'i İlk Ben 10 Serisinde Ben Tennyson'ı Seslendiren "Tara Strong" Seslendiriyor.

İlk Göze Çarpan Karakterler Bunlar Diyebiliriz. Spider-Man'de Görmek İstediğiniz Tüm Karakterleri Bu Dizide Görmek Gerçekten Çok Güzel, Eski Düşmanlar Olduğu Kadar Yeni Düşmanlarla Karşılaşacağımızı Anlamamak İmkansız. Çizgi Romanlarda Olmayan Yeni Karakterle Yaratmaları da Muhtemel. Yani Yeni Örümcek Adam Dizisi İzlenebilir Bi Kalitesi Var. Devam Bölümlerde Bakalım Neler Olacak.